هتل های مشهد

راهنمای جامع رزرو هتل های مشهد

هتل های مشهد

راهنمای جامع رزرو هتل های مشهد

  • ۰
  • ۰

اگر می‌خواهید سفر زیارتی خود را شهر مشهد و هتلی لوکس و مدرن سپری کنید، هتل کوثر ناب مشهد انتخابی مناسب است. هتل‌های مشهد با امکانات مختلف آمادۀ‌ پذیرایی از زائران و گردشگران هستند، اما کیفیت، نوع خدمات و امکانات هرکدام از هتل‌های مشهد با دیگری متفاوت است.

هتل کوثر

مشخصات هتل کوثر

هتل کوثر ناب مشهد یکی از هتل‌های مشهد در زمینی به مساحت 3686 متر مربع است. این هتل 5 ستاره در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد. فاصلۀ‌ هتل کوثر ناب مشهد تا حرم مطهر، فرودگاه و راهآهن حدود 20 دقیقه است. شما تنها با چند دقیقه پیاده‌روی به بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) می‌رسید.

هتل کوثر مشهد

امکانات هتل کوثر 

این هتل در میان هتل‌های مشهد از امکانات خوبی بهره‌مند است؛ مانند رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس، سرویس حرم، استخر، سونا، جکوزی، فروشگاه و غرفه، چایخانه در بام، جکوزی، آسانسور، گشت درون و برون شهری،  اینترنت در واحد، ماهواره، اینترنت در لابی، پارک کودکان، بیلیارد، تاکسی سرویس، ترانسفر رایگان و گیم‌نت. رستوران هتل ناب کوثر 250 نفر ظرفیت دارد.


هتل کوثر از هتل های مشهد

این هتل 5 ستاره سه فاز دارد و هرفار دارای 11 طبقه است، 174 سوئیت و واحد اقامتی با متراژ گسترده و لابی وسیع و مجلل از دیگر امکانات این هتل محسوب می‌شود. لابی لوکس و زیبای هتل مناسب گردهم‌آیی‌های خانوادگی و دوستانۀ ‌شماست.  پارک وحدت در کنار هتل کوثر ناب قرار دارد. این فضا و طبیعت سبز برای مسافران و گردشگران محیطی دلپذیر و آرام فراهم می‌کند.  مسجد گوهرشاد و آرامگاه‌های شیخ طبرسی، نادر و شیخ بهایی از اماکن تاریخی در نزدیکی این هتل 5 ستاره هستند. 

هتل کوثر از هتل های مشهد

موقعیت جغرافیایی هتل کوثر

موقعیت مناسب جغرافیایی هتل (قرار داشتن در مسیر دو بلوار وحدت و امیرالمؤمنین) سبب دسترسی آسان آن به دیگر نقاط شهر شده است. 

هتل 5 ستارۀ‌ ناب کوثر استقبال رایگان فرودگاهی دارد؛ بنابراین، مشخصات پرواز شامل ساعت حرکت، مبدأ، شرکت هواپیمایی و شمارۀ  پرواز را در زمان رزرو هتل در بخش توضیحات وارد کنید تا خدمات ترانسفر به‌طور رایگان صورت گیرد. این خدمات برای مسافرانی صورت می‌گیرد که بیش از دوشب در هتل اقامت نمایند. 

آدرس: مشهد، بلوار وحدت

  • ۹۷/۰۱/۱۳
  • راحله غلامی

هتل های مشهد

هتل کوثر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی