هتل های مشهد

راهنمای جامع رزرو هتل های مشهد

هتل های مشهد

راهنمای جامع رزرو هتل های مشهد

  • ۰
  • ۰

هتل‌های مشهد : هتل کیانا

هتل‌های مشهد از دیرباز اقامتگاه مهمانان و مسافران بسیاری از اقصی نقاط کشور و نیز کشورهای دیگر بوده‌اند. شهر مقدس مشهد به دلیل وجود حرم مطهر امام مهربانی‌ها سالانه پذیرای عاشقان بسیاری است.

هتل کیانا در میان هتل‌های مشهد یکی از مکان‌های اقامتی تازه تأسیس و لوکس در فاصله‌ای ‌نزدیک با حرم امام رضا (ع) است. کارکنان مجرب و آموزش دیدۀ هتل 4 ستارۀ کیانا از میان هتل‌های مشهد در تلاش هستند تا میزبان خوبی برای شما زائران عزیز و مهمانان گرامی باشند. این هتل دارای 110 اتاق، در هفت طبقه و 290 تخت است. 

هتل کیانای مشعد

امکانات هتل کیانای مشهد

حتماً برای شما هم جالب است بدانید هتل چهار ستارۀ کیانا چه امکانات و تجهیزاتی برای مهمانان و گردشگران فراهم کرده است. مجموعۀ آبی (سونای خشک، جکوزی، حمام ترکی و سونای بخار)، اتاق‌های تمیز و لوکس، رستوران ارغوان با معماری مدرن، رستوران ارکیده با غذاهای سنتی و ایرانی و منو آلاکارد، کافی‌شاپ با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد خوش طعم، فروشگاه هتل کیانا، سرویس‌های ترانسفر و برنامۀ گردشگری بخشی از خدمات و امکانات هتل 4 ستارۀ کیانا محسوب می‌شود.

هتل کیانای مشعد

پارکینگ هتل برای 20 خودرو ظرفیت دارد. اینترنت در لابی رایگان است. واحدهای اقامتی این هتل شامل واحدهای VIP، آپارتمان، کانکت، دو تخت و سینگل و سه تخت می‌شود. بدین‌ترتیب، شما عزیزان می‌توانید بر اساس نیاز خود محل اقامتتان را انتخاب نمایید. واحد VIP هتل کیانا مناسب زوج‌های جوان و اقامت زویایی برای عروس و دامادهای گرامی است تا با اقامت در این سوئیت به یاد ماندنی لحظه‌هایی شیرین و فراموش نشدنی خلق کنند. 

هتل کیانای مشعد

موقعیت جغرافیایی هتل کیانا

در میان هتل‌های مشهد، هتل چهار ستارۀ‌ کیانا با قرار گرفتن در خیابان امام رضا (ع) فاصله‌ای اندک با حرم مطهر دارد. فاصلۀ‌ این هتل ال بازار رضا 447 متر، بقعۀ تاریخی امام زاده یحیی 56 کیلومتر و 320 متر و تا پارک میرزا کوچک خان 467 متر است.

  • ۹۷/۰۲/۰۴
  • راحله غلامی

هتل های مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی