هتل های مشهد

راهنمای جامع رزرو هتل های مشهد

هتل های مشهد

راهنمای جامع رزرو هتل های مشهد

  • ۰
  • ۰

هتل‌های مشهد : هتل الماس نوین

مشهد از شهرهای سیاحتی و زیارتی ایران همواره میزبان گردشگران و زائران بسیاری از نقاط مختلف است.

 اگر قصد دارید به این شهر سفر کنید و  از میان هتل‌های مشهد هتل الماس نوین را انتخاب کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم برای شناخت این هتل 4 ستاره و لوکس و اگاهی از خدمات و امکانات آن این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید؛ چراکه مکان اقامت شما می‌تواندسفرتان را دلپذیر یا ناخوشایند کند.

 هتل 4 ستارۀ الماس نوین زیرمجموعۀ ‌هتل‌های الماس به‌شمار می‌رود. این هتل در خیابان امام رضا (ع) واقع است. هتل الماس نوین در سال 1396 در مساحتی حدود 8000 متر مربع در 15 طبقه بنا شد.

هتل های مشهد
امکانات هتل الماس نوین

 تجهیزات و امکانات هتل باید برای رفع نیازهای شما کامل و مناسب باشد. در میان هتل‌های مشهد، در هتل الماس نوین شرایطی فراهم شده است تا لحظه‌هایی به یاد ماندنی برای شما عزیزان ایجاد شود. برخی از امکانات هتل 4 ستارۀ‌ الماس نوین شامل موارد زیر است:

_ سالن همایش 

_ استخر (سونا و جکوزی)

_ سامانۀ‌  BMS

_ لاندری

_ لابی بزرگ

_ آسانسور (پانوراما)

_ کافی‌شاپ

_ رستوران (در دو نوع) 

_ ولکام درینک

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل 4 ستارۀ‌ الماس نوین مشهد از میان هتل‌های مشهد با دکوراسیون زیبا و چشم‌نواز پذیرای شما عزیزان است. این اتاق‌ها دارای صندوق امانات، تلویزیون، ماهواره، تهویۀ مطبوع و اینترنت پر سرعت است. اتاق‌های لوکس و زیبای این هتل موجبات آرامش و راحتی شما را فراهم می‌کنند.

موقعیت جغرافیایی هتل الماس نوین

  هتل الماس نوین در میان هتل‌های مشهد با داشتن موقعیت مکانی مناسب و نزدیک بودن به اماکن زیارتی، تاریخی و تجاری رفت‌وآمد شما را آسان‌تر می‌سازد. نزدیک‌بودن به حرم مطهر امام رضا (ع)، بازارهای مشهد، مکان‌های تاریخی مثل گنبد خشتی، آرامگاه نادری و بست‌های حرم از ویژگی‌های متمایز این هتل در میان هتل‌های مشهد محسوب می‌شود.

  • ۹۷/۰۲/۰۷
  • راحله غلامی

هتل های مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی