هتل های مشهد

راهنمای جامع رزرو هتل های مشهد

هتل های مشهد

راهنمای جامع رزرو هتل های مشهد

  • ۰
  • ۰

هتل‌های مشهد : هتل ۴ ستاره آبان

هتل‌های مشهد با امکانات مختلف پذیرای مهمانان و مسافران هستند، اما به‌طور قطع برایتان مهم است بدانید مکان اقامتی شما چه امکانات و شرایطی دارد. دراینجا، قصد داریم یکی از هتل‌های مشهد را برای شما معرفی کنیم تا با آگاهی از ویژگی‌های آن اقدام به رزرو هتل نمایید.

هتل ۴ ستاره آبان یکی از هتل‌های مشهد با فضایی خوشایند و کارکنان آموزش‌دیده است. قرار گرفتن این هتل در مکانی آرام و به دور از ترافیک یکی از ویژگی‌های متمایز هتل آبان نسبت به هتل‌های مشهد است.

هتل های مشهد

امکانات هتل ۴ ستاره آبان 

این هتل ۴ ستاره به تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز  شما مجهز است تا سفری دلپذیر را تجربه کنید. آلاچیق‌های هتل آبان واقع در فضای سبز هتل شرایطی مفرح با انواع خدمات کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها برای شما فراهم می‌کند.

مشهد

اگر تمایلی به خوردن غذا در محیطی باز ندارید، می‌توانید از غذاها و نوشیدنی‌های کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های داخل بنا استفاده نمایید. اقامت برای کودکان زیر سه سال در هتل ۴ ستاره آبان رایگان است. همچنین، برای کودکان سه تا پنج سال هزینه اقامت نیم‌بهاست. برخی از امکانات این هتل شامل موارد زیر است:

-  استخر، سونا و جکوزی

-  اینترنت رایگان و پر سرعت

-  سالن ورزشی

-  تاکسی سرویس

-  پارکینگ

-  رستوران

-  کافی‌شاپ با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد

-  خشکشویی

-  کتابخانه

-  خودپرداز

-  سالن بدنسازی

-  کافی‌نت

-  سالن همایش

-  باغ و فضای زیبای دلپذیر


دکوراسیون زیبای این هتل لحظه‌هایی دل‌انگیز و به‌یاد ماندنی برایتان رقم می‌زند.

موقعیت مکانی هتل آبان

این هتل چهار ستاره از هتل‌های مشهد در بلوار پیروزی واقع است و فاصله آن تا حرم مطهر امام رضا (ع) حدود ۳۰ دقیقه است.  نمایشگاه بین‌المللی مشهد و اماکن دیدنی در فاصله‌ای اندک از هتل ۴ ستاره آبان قرار دارد.  


آدرس: مشهد، بلوار پیروزی، نبش پیروزی ۶۲ مقابل پیروزی ۵۵

  • ۹۷/۰۲/۱۳
  • راحله غلامی

هتل آبان

هتل های مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی