هتل های مشهد

راهنمای جامع رزرو هتل های مشهد

هتل های مشهد

راهنمای جامع رزرو هتل های مشهد

  • ۰
  • ۰

درمیان هتل‌های مشهد، هتل 5 ستارۀ‌پردیسان با فضای سبز کم‌نظیر و دور از ترافیک و شلو‌غی‌های شهر در سال 1380 تأسیس شد و با تجربه‌ای چندین ساله در ارائۀ‌خدمات و امکانات پذیرای گردشگران و مسافران بسیاری است.

هتل مشهد


هتل پردیسان با مساحتی بالغ بر 33000 متر مربع یکی از بهترین هتل‌های مشهد محسوب می‌شود. این هتل لوکس 5 طبقه دارد و از زیربنای 24000 مترمربع بهره‌مند است. فضای سبز بی‌نظیر این هتل 5 ستاره آن را در میان هتل‌های مشهد متمایز ساخته است. چشم‌اندازی رو به باغ هتل می‌تواند سفری خاطره‌انگیز و مفرح برای شما فراهم کند.


هتل  های مشهد

امکانات هتل پردیسان مشهد

هتل‌های مشهد با تجهیزات و امکانات مختلف برای اقامت گردشگران و مسافران ایجاد شده‌اند. اگر ارائۀ‌ خدمات و امکانات مناسب برایتان اهمیت دارد، هتل پردیسان مشهد را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

امکانات مختلف و متنوع این هتل مانند اتاق‌های رویال، امپریال، کانکت، سوئیت دوبلکس، دبل و سینگل با معماری زیبا و چشم اندازی رو به فضای سبز باغ، سال همایش با بهترین سیستم‌های صوتی و تصویری، رستوران‌های مختلف با انواع عذاهای فرنگی و ایرانی با ظرفیت 600 نفر، کافی‌شاپ‌ها، سفره‌خانۀ سنتی، استخر، سونا، جکوزی، انواع ماساژ،  مرکز تناسب اندام، زمین بازی برای کوکان، ارائۀ‌ خدمات VIP، آژانس مسافرتی، خدمات لاندری، ترانسفر فرودگاهی و حرم مطهر، سالن بیلیارد، حمام ترکی آمادۀ‌ خدمت‌رسانی به گردشگران و مسافران این شهر معنوی است.

هتل های مشهد

موقعیت جغرافیایی هتل پردیسان مشهد

هتل 5 ستارۀ پردیسان مشهد یکی از هتل‌های مشهد است که در بهترین نقطۀ آب و هوایی شهر قرار دارد. این هتل در نزدیکی دانشگاه فردوسی مشهد واقع شده است. فاصلۀ‌ هتل پردیسان تا حرم مطهر امام رضا (ع) حدو 20 دقیقه با خودرو است. این هتل لوکس و مجلل به مکان‌های گردشگری مانند کوه‌سنگی و پارک جنگلی طرق بسیار نزدیک است. 

آدرس: بزرگراه کلانتر، جنب پارک پردیسان (صدا و سیما)، هتل پردیسان مشهد

  • ۹۷/۰۱/۱۶
  • راحله غلامی

هتل های مشهد

هتل پردیسان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی