هتل های مشهد

راهنمای جامع رزرو هتل های مشهد

هتل های مشهد

راهنمای جامع رزرو هتل های مشهد

  • ۰
  • ۰

هتل‌های مشهد : هتل هما 2


هتل‌های مشهد با معماری، امکانات، خدمات مختلف و موقعیت‌های جغرافیایی گوناگون برای هرگونه سلیقه‌ای بنا شده‌اند تا پذیرای مهمانان و گردشگران گرامی باشند.

هتل هما 2 از هتل‌های مشهد با بیش از 40 سال سابقه و داشتن پارک زیبا و سبز و دسترسی آسان به اماکن دیدنی شهر مقدس مشهد می‌تواند شرایطی خوب و خاطره‌انگیز از سفر را برای شما عزیزان فراهم آورد.


هتل هما 2

این هتل 9 طبقه دارد و شامل 2000 اتاق و سوئیت برای اقامت مسافران محترم است. این هتل نیز جزو هتل‌های مشهد و  گروه هتل‌های هماست. این هتل لوکس در بلوار خیام مشهد واقع است.

آدرس: مشهد، بلوار خیام

هتل هما

موقعیت جغرافیایی

این هتل‌های لوکس و زیبا و وابسته به خطوط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران دور از آلودگی و ترافیک و نزدیک به مراکز خرید با فضای سبز و چشم‌اندازی زیبا آمادۀ‌ پذیرایی از شما عزیزان و گردشگران گرامی است.

هتل هما 2 مشهد با مجتمع الماس شرق و  بازار بین‌المللی سپاد 4 کیلومتر، مجتمع تجاری پروما 761 متر و پارک تفریحی خورشید 11 کیلومتر فاصله دارد.

  • ۹۷/۰۲/۰۱
  • راحله غلامی

هتل های مشهد

هتل هما2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی