هتل های مشهد

راهنمای جامع رزرو هتل های مشهد

هتل های مشهد

راهنمای جامع رزرو هتل های مشهد

  • ۰
  • ۰

در میان هتل‌های مشهد، یکی از هتل‌های لوکس و مجلل هتل سی‌نور  است. این هتل با دارابودن فضایی زیبا و باشکوه آمادۀ پذیرایی از مسافران و گردشگران است.

 در هتل 5 ستارۀ سی‌نور، از میان هتل‌های مشهد، با فراهم‌کردن تمام امکانات سعی شده است فضای اقامتی مورد پسند مهمانان ایجاد شود؛ به‌طوری‌که تمام نیازهای شما در طول اقامت در این هتل برآورده شود. اگر قصد دارید در میان هتل‌های مشهد در یک هتل لوکس و زیبا اقامت داشته باشید، هتل سی‌نور را به شما پیشنهاد می‌کنیم.  

هتل های مشهد

امکانات هتل های مشهد (هتل سی نور) 

اگرچه هرکدام از هتل‌های مشهد امکاناتی متنوع برای مهمانان و گردشگران دارند، اما هتل سی‌نور با امکانات مختلف نیازه‌های شما در مکان اقامتی‌تان را فراهم می‌کند این امکانات شامل اتاق‌ها و سوئیت‌های تمییز با دکوراسیون چشم‌نواز، مجموعۀ آبی زیبا و مجهز (سونا، جکوزی، حمام ترکی و غار نمک)، روف گاردن در محیطی بسیار زیبا و آرام با سرو انواع نوشیدنی‌های خوش‌طعم سرد و گرم، سالن همایش و آمفی‌تئاتر با ظرفیت‌های مختلف برای برگزاری جلسه‌ها و کنفرانس‌های شما واقع در طبقۀ 18 و بهره‌مندی از چشم‌اندازی رو به حرم مطهر علی‌بن موسی الرضا (ع)، رستوران‌های مرتفع در طبقه‌های 16 و 17 با چشم‌اندازی رو به حرم مطهر و شهر مقدس مشهد، رستوران سنتی با انواع غذاهای خوشمزه و به‌یاد ماندنی سنتی در فضایی زیبا و آرام‌بخش و بوفۀ‌ صبحانۀ‌ مفصل دارای بیش از 70 نوع صبحانۀ‌ سرد و گرم و سرو انواع نوشیدنی‌هاست. اتاق‌های این هتل 5 ستاره در سه نوع سینگل، دبل و سه تخته است. اتاق‌های سه‌تخته با ظرفیت حداکثر 4 نفر، دبل با ظرفیت دو نفر و سینگل با حداکثر ظرفیت دونفر و صندوق امانات، اینترت رایگان و سیستم تهویۀ مطبوع هستند. سوئیت‌ها شامل دو سوئیت سلام و رضوی می‌شود. این سوئیت‌ها  دارای سه تخت، ظرفیت حداکثر 4 نفر، اینترنت رایگان، سیستم تهویۀ مطبوع و صندوق امانات است.

هتل های مشهد

موقعیت جغرافیایی هتل های مشهد (هتل سی نور )

هتل بزرگ سی‌نور مشهد یکی از هتل‌های مشهد است که در فاصلۀ‌ 5 دقیقه‌ای از حرم مطهر امام رضا (ع) واقع است. دسترسی آسان  به فرودگاه، راه‌آهن و مراکز تجاری و بازار رضا از ویژگی‌های دیگر این مکان اقامتی است. 


آدرس: مشهد، انتهای بازار رضا، نبش دانش شرقی، هتل بزرگ سی نور

  • ۹۷/۰۱/۱۹
  • راحله غلامی

هتل های مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی