هتل های مشهد

راهنمای جامع رزرو هتل های مشهد

هتل های مشهد

راهنمای جامع رزرو هتل های مشهد

  • ۰
  • ۰

یکی از لوکس ترین هتل های مشهد، هتل آسیاست. این هتل واقع در خیابان پاسداران و با فاصله ۵ دقیقه از حرم مطهر قرار دارد. البته اگر  قصد دارید پیاده این مسیر را طی کنید هشت دقیقه تا صحن حرم رضوی فاصله دارید. 


موقعیت جغرافیایی هتل آسیا 

از نظر جغرافیایی این هتل دسترسی خوبی به فرودگاه مشهد و ایستگاه قطار دارد. در میان هتل های مشهد این هتل با قراردادشان در منطقه تجاری مشهد به مجتمع آلتون، بازار زیست خاور و بازارچه جنت نزدیک است. درنتیجه، نگران خرید سوغاتی های خود نباشید.

هتل های مشهد

امکانات هتل آسیای مشهد

هتل آسیا یکی از بهترین هتل های مشهد محسوب می شود. چیدمان اتاقها، سوئیت‌ها و آپارتمان‌های هتل طوری است که شما در آن احساس راحتی کنید. این هتل شامل لابی بزرگ، رستورانی با انواع و اقسام غذاها، زمین تنیس، فروشگاه، زمین بازی کودکان، رستوران و چایخانه سنتی، استخر،سونا و جکوزی و گیم نت است. فضای سبز و درختکاری شده و چایخانه‌ای روی بام از ویژگی های متمایز این هتل است. منظره شهر و تمام هیاهوی آن زیر پای شماست.

هتل های مسهد


.

  • ۹۷/۰۱/۰۷
  • راحله غلامی

هتل آسیای مشهد

هتل های مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی