هتل های مشهد

راهنمای جامع رزرو هتل های مشهد

هتل های مشهد

راهنمای جامع رزرو هتل های مشهد

  • ۰
  • ۰

یکی از هتل های مشهد، هتل ۵ ستاره الماس 2 در نزدیکترین نقطه به حرم مطهر رضوی در سال ۱۳۹۶ تاسیس شد. نمای خاص این هتل با الهام از معماری خاص ملل مختلف و سبک های گوناگون ایرانی، روسی، ترکی، رومی، آفریقای و عربی جلوه ای چشم نواز و متفاوت در مقابل دیدگانتان به نمایش می گذارد. 

هتل های مشهد

خدمات و امکانات هتل پنج ستاره الماس 2 

_ صبحانه (بوفه آزاد)

_ خدمات مجموعه آبی برای مهمان های هتل رایگان است. 

_اینترنت نامحدود و رایگان  

_ رفت و برگشت میهمانان از فرودگاه و راه آهن به طور  24 ساعته رایگان است.

_ هتل چهار رستوران دارد: رستوران فیروزه (طبقه 17+)، رستوران گردون(پانورما- طبقه 20+) ، رستوران روف گاردن ( طبقه 19+)، صبحانه خوری الماس ( طبقه 1- )

_ تخفیف ویژه هتل برای کودکان تا 6 سال رایگان و از 6 تا 12 سال نیم بها محاسبه می‌شود. 

_ اتاق ها ساعت 12 تخلیه می‌شود و  بعد از ساعت 15  تحویل داده می‌شود.

هتل‌های مشهد

رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها

آنچه همواره برای مسافران اهمیت دارد غذاهای سالم، خوش طعم و لذیذ است. در میان هتل های مشهد، هتل الماس با غذاهایی لذیذ و خوشمزه  و متنوع در فضایی لوکس آماده پذیرایی از مسافران است. در هتل الماس 2 مشهد، با حضور در رستوران گردان پانارومای علاوه بر میل کردن  غذاهای بسیار لذیذ و خوشمزه‌ای می‌توانید از نمای 360 درجه‌ی هتل و تماشای آستان مطهر رضوی را نیز مشاهده کنید. یکی دیگر از رستوران های این هتل، رستوران فیروزه است. این هتل 300 نفر ظرفیت دارد و علاوه بر میهمانان، پذیرای جشن‌ها و مناسبت‌ها نیز است.

این رستوران در طبقه‌ی هفده هتل قرار دارد و از چشم‌اندازی زیبا بهره مند است، رنگ آبی فیروزه‌ای مبلمان، بسیار چشم نواز است. در رستوران روف گاردن، در طبقه‌  نوزدهم هتل الماس 2 واقع شده، انواع غذاهای لذیذ سنتی و دمنوش‌های گوارا انتظار شما را می‌کشند. اما تنها رستوران‌ها نیستند که می‌توانند اوقات خوشی برای شما بسازند، بلکه کافی‌شاپ‌های هتل نیز با فضا و امکانات ویژه‌شان آماده‌ خدمت‌رسانی به شما هستند. کافی‌شاپ یاقوت هتل الماس 2 در فضایی صمیمی و نمایی از لابی هتل، انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوش طعم، پذیرای شماست.

این هتل یک کافی‌شاپ دیگر هم دارد. این کافی شاپ در محوطه‌ مجموعه‌ ورزشی واقع شده است. شما می‌توانید پس از  استفاده از مجموعه‌ ورزشی از انواع آبمیوه‌ها، ساندویچ‌ها و سایر خوراکی‌های دلپذیر این کافی‌شاپ بهره مند شوید.

  • ۹۷/۰۱/۰۴
  • راحله غلامی

هتل های مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی